Recenze - Krásní Mrtví Jonas

8. listopadu 2013 v 16:27 | Sainn |  Recenze na knihy
Z čím dnes přicházím ? V menu můžete vidět novou rubriku "Zrovna čtu", kde budu přidávat knížky, které mám na výběru, že je budu číst, nebo že jsem ji četla. Dnes přidávám recenzi na knihu Krásní Mrtví - Jonas.

Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím. V průběhu jednoho roku zemřou za podivných okolností čtyři mladí, krásní lidé, studenti ellertonské střední školy. Jonas, Arizona, Summer a - Phoenix. Ta poslední smrt zasáhne Darinu nejvíc. Byl to její kluk, její veliká, největší láska… Je její setkání s Krásnými mrtvými skutečné? Co znamenají ta andělská křídla, která vidí, slyší a která nakonec sama dostává? Jonas zemřel jako první, zabil se na motorce. Ale je tolik nezodpovězených otázek… Odhalí Darina včas temná tajemství tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých?

Kniha Krásní Mrtví mě nejdřív zajuala obálkou. Našla jsem ji v Levných Knihách jen za 29 Kč. Kamarádka si jí koupila, já se ještě rozmýšlela. Obálka fajn, ale co anotace. Ze zadu je jen Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím. Nechala jsem jí tam ležet, ale druhý den mě chytla nálada "čtiva" a "psavce", tak jsem si jí koupit musela. Když jsem si knihu odnášela domů, hned jsem se do ní začetla. Čekala jsem od ní něco míň. Ze začátku mě zajuala, ale pak mě začala nudit. Jsem takový typ čtenáře, který je spíš na napínavé děje. Nadále jsem se do ní zase nudovou čtivou začetla a už se to trochu
rozjelo. Kniha mě celkem překvapila.

Názor na postavy ? Haha, jménem jako první mě zajuala Arizona, líbí se mi. Představila jsem si jí jako černovlasou dívku a jo, trefila jsem se. Arizona mě připomněla ať už jménem, tak i povahou Amazonku. Jonas ? Ten se mě moc nelíbí. Nepřipadá mi moc sympatický na první pohled. Summer ? Ta mi připadá taková.... normální. Prostě normální dívka. Její sympatie se mi moc líbí. Phoenix. Nevím zda si mám myslet, či je raubíř nebo hodný kluk. Ze začátku bych ho tipla na hodného kluka, ale po-tom jsem jsem si začala myslet opačného způsobu. A nakonec Brandon. Toho bych nechtěla vidět, ani ucítit, ani slyšet. Nelíbí se mi - jménem, jasně on za to nemůže.
No, tak povahou. Připadá mě trochu dětinské, když je na náměstí velká rvačka Phoenix x Brandon. Trochu mi nedošlo, kdo ho probodnul tím nožem. Ach, málem bych zapomněla na naši Darinu, hlavní postavu. Ta se mi celkem zamlouvala, byla, taková jako Summer bych řekla. Taky se mi nezamlouvla její matka Laura, kde jí oslovuje, myslím jenom křestným jménem.

Moje hodnocení ?
7/10.

2 lidé ohodnotili tento článek.